نارسایی کلیوی دشمن کلیه های سالم است
نوشته شده توسط : rshaole

نارسایی کلیوی دشمن کلیه های سالم استکلیه - یک عضو حیاتی، که بدون آن انسان نمی تواند زندگی می کنند. به طوری که هیچ بسیج نیروهای داخلی بدن، و یا دیگر ترفندها، و همچنین تمام انواع شفادهندگان و گیاه برای بازگرداندن و یا جایگزین تابع از دست رفته کلیه (به ویژه هنگامی که آن را به نارسایی مزمن کلیوی آمد) نمی تواند. اما باید به خاطر داشت که تحت نظارت نفرولوژیست و درمان به موقع بیماری کلیوی شروع ESRD می تواند برای سالها به تعویق افتاده.

نارسایی مزمن کلیه (CRF) - به علت یک بیماری جدی باشد که شخص به تدریج "نمیخواهد"، و سپس به طور کامل عملکرد سیستم دفع فضولات متوقف شد، یا نه، بدنه اصلی آن - کلیه ها. به عبارت دیگر، بدن توانایی خود را به طور طبیعی از دست می دهد پاک. سموم و دیگر مواد مضر هستند، برداشته نشود، اما تنها در بدن، که به ناچار مسمومیت کلی را تهدید می کند جمع - زمانی که بدن دستخوش تغییرات غیر قابل برگشت و صرفه جویی در بیمار دیگر امکان پذیر است.

در مزمن، طولانی جریان کلیه آسیب دیده از عناصر اصلی ساختاری کلیه - نفرون، که تولید ادرار و بافت بینابینی اطراف آنها را. تعداد کل نفرون در کلیه سالم نزدیک به دو میلیون، اما همیشه فقط کار می کند برخی از آنها. خاموش کردن عمل حتی نفرون نیمه به نقض فعالیت حیاتی منجر نمی شود. اگر بیمار برای برخی از دلیل یک کلیه کار نمی کند، سپس دوم، کلیه سالم می تواند به طور کامل با عملکرد آن کنار بیایند. در مورد که در آن دولت عملیاتی تنها 40، 30 درصد یا کمتر روند نفرون uropoiesis مختل و غلظت در خون از مواد نیتروژنی، در افزایش اوره خاص است. افزایش کراتینین و - ماده ای است که در عضلات جریان عملیات نظامی تشکیل شده است، و به طور معمول در ادرار دفع. اگر سطح خون بیمار اوره تر 8،5mmol / L، و مقدار کراتینین بیش از 140 میلی مول / L، آن را نشان از شروع نارسایی مزمن کلیوی. گاهی اوقات، حضور آسیب شدید کلیوی، آن را به سرعت پیشرفت می کند. اما در اغلب موارد آن را به بیماری منجر به مدت سال، و گاهی اوقات دهه.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,قلوه,دشمن ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815